? ?general?42 Ratings)??1 Grab Today. 5694 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ?????Scotland? ????? ?????
? ???Rating: 3.1 (22 Ratings)??1 Grab Today. 1905 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger accou BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, May 26, 2009

Titik Tolak

Assalamu‘alaikum w.b.t..

Bersyukur kepada Allah, Tuhan yang Empunya dunia dansegala isinya. Mentadbir sekalian alam. Kita masih lagi berpeluang menikmati nikmat-nikmat yang Allah kurniakan. Tanpa segan silu, menerima nikmat tersebut dalam mendekatkan diri kepada Allah. Semuga kita semua tergolong dalam hamba-Nya yang bersyukur.


Tanggal 22 Mei 2009 merakam sejarah hidup apabila saya menerima galasan tanggungjawab yang cukup berat.Taklifan. Tiada keupayaan melainkan dengan izin Allah. Semuga Allah memberikan kekuatan.


Sahabat-sahabat yang saya kasihi.


Musim cuti telah tiba. Masing-masing mempunyai agenda dan perancangan tersendiri bagi memenuhi musim cuti ini. Tidak dilupakan bagi mereka yang masih menuntut di sekolah. Sudah tentu banyak tugasan yang perlu dilakukan. Jangan lah bertangguh dalam melaksanakannya. Bertangguh itu tidak layak disemat ke dalam hati pejuang-pejuang Islam.


Di kesempatan sahabat-sahabat bercuti, jangan dilupakan akan masa-masa yang mendatang. Uruskan lah dengan membuat perancangan dari sekarang. Semuga cuti ini menjadi "Titik Tolak" kepada kehidupan yang kebih bermakna dan terancang pada masa akan datang.

0 comments: