? ?general?42 Ratings)??1 Grab Today. 5694 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ?????Scotland? ????? ?????
? ???Rating: 3.1 (22 Ratings)??1 Grab Today. 1905 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger accou BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, August 3, 2008

Konvensyen MPP: LebiH HanGaT dAri yAnG biAsA!

Assalaamu 'alaikum w.b.t..




Dengan kalam yang mulia saya jadikan sebagai pembuka bicara. Konvensyen MPP yang sudah sekian lama dinantikan akhirnya berjaya juga dilaksanakan. Rentetan daripada siri penangguhan program, dari semester ke semester, dari bulan ke bulan, dan dari minggu ke minggu. Dan akhirnya, tanggal 25 Julai 2008, konvensyen kali ini diadakan dengan suasana yang agak lesu (tanpa kehadiran MPP yang sudah give up mungkin). Konvensyen kali ini bertajukkan "Mahasiswa Pewaris Kepimpinan Negara".




Adapun tidak banyak perkara yang boleh dikongsikan dengan ruang yang amat terbatas ini, melainkan dengan isu yang boleh juga saya kira sebagai penting iaitu isu "Ahli Politik dibenarkan masuk ke kampus untuk berdebat @ menyampaikan ucapan". Mungkin dikalangan pembaca yang kurang bersetuju untuk saya meng"highlight"kan isu ini. Dengan alasan:
>ape nak sibuk2 ngan politik. Byk lg tugas yg lom settle..
>tugas aku sekarang adalah sekian-sekian.....
>aku tidak peduliisme...
>Huh!! Politik politik politik!! sudah bosan same politik!!
>lain-lain.. sile nyatakan_______


Apepun yang mungkin sedang pembaca fikirkan, saya ada menyediakan gambar-gambar yang di ambil sepanjang konvensyen untuk tatapan bersama..







Suasana hangat dewan Konvensyen






Bersama dengan Inspirasi Baru!!






Berlatarbelakangkan Timb. Menteri Pengajian Tinggi





MPP bersama Y.B. Timb. Menteri Pengajian Tinggi
Dato' Ir. Hj Idris B Hj Haron

W.A~~ to be continue..... ?